niedziela, 29 kwietnia 2018

Zbrodnia psychologów.



Na ukształtowanie zarówno rozwiązań prawnych, odnoszących się do małoletnich, jak i ich postrzeganie w kategoriach dzieci swoich rodziców, podporządkowanych ich władzy, ważną rolę odegrały opinie formułowane przez psychologów dziecięcych. To właśnie oni w najbardziej jaskrawy sposób opowiadają się za całkowitą podległością dzieci własnym rodzicom. Zdaniem psychologów osoby poniżej 18 lat są nieświadome swoich czynów ani konsekwencji, które z nich wynikają, ponieważ nie są w stanie samodzielnie podejmować żadnych decyzji. Ich postępowaniem, wg tej grupy zawodowej, rządzą rówieśnicy, którzy wymuszają na nich określone wzorce zachowań, zwykle sprzeczne z dobrem własnym i innych osób. Dlatego żeby zminimalizować prawdopodobieństwo wyrządzenia zarówno sobie jak i innym krzywdy, rodzic powinien wyraźnie powiedzieć dziecku co jest dobre a co złe i wyznaczyć mu tzw. granice wolności. Jeżeli dziecko będzie miało dobry kontakt emocjonalny z nimi postąpi zgodnie ze wskazaniami rodziców, a przez to nie ulegnie zgubnemu wpływowi grupy.
Przedstawiona przez psychologów charakterystyka psychiki wszystkich nastolatków jest zbieżna z  opisem ich grupy przemocowej i grupy z przemocą rówieśniczą, w następstwie czego każdemu  nastolatkowi odgórnie przypisali cechy jego grupy wiekowej. Stąd się właśnie wziął pogląd jakoby każdy nastolatek podejmował wszystkie decyzje pod wpływem grupy rówieśniczej oraz jakoby chciała ona kontrolować wszelkie dziedziny życia jego członków. Psycholodzy nie tworzą przy tym żadnych wyjątków, dlatego powtarzają, że KAŻDY nastolatek podejmuje decyzje pod wpływem grupy, ZAWSZE przyczyną picia alkoholu przez młodzież jest chęć szukania akceptacji w grupie, WSZYSCY nieletni śpią ze sobą wyłącznie dla szpanu i chęci utraty własnego dziewictwa/prawictwa a sam seks polega na jednorazowym eksperymentowaniu kończącym się po kilku sekundach, ZAWSZE dorosły ma przewagę nad osobą niepełnoletnią i ZAWSZE relacja między nimi będzie nierówna, NIGDY osoba małoletnia nie potrafi świadomie podejmować decyzji i przewidywać konsekwencji swojego działania itp.
Psycholodzy pomylili normy społeczne z psychologicznymi i całą osobowość osób w okresie dorastania zdeterminowali przez interakcję przemocową ich grupy socjologicznej. W rzeczywistości normy postępowania tworzą się oddzielnie dla każdej grupy. Są więc wśród młodzieży zarówno grupy przyjacielskie, w których młodzież zachowuje się bardzo swobodnie jak i przemocowe, gdzie nikt nie jest sobą. Swobodny sposób zachowywania się grupy znajomych dorosłych wynika natomiast wyłącznie z braku jej normotwórczego charakteru. U dorosłych normy postępowania tworzą się bowiem w ramach całego społeczeństwa (grupy otwartej),a nie- jak wśród młodzieży- w obrębie grupy zamkniętej. Sposób funkcjonowania grupy, w której normy ukształtowały się w sposób sztywny (przymusowej), czyli środowiska więziennego i  fali w wojsku jest dokładnym odzwierciedleniem funkcjonowania przemocowej grupy rówieśniczej. Wszelkie poglądy psychologów na temat psychiki nastolatków pozbawione są więc jakiejkolwiek wartości merytorycznej.
Konsekwencje
Z powodu naznaczenia całej osobowości nastolatków mechanizmem przemocy w ich grupie społecznej psycholodzy pozbawili nastolatków autonomii woli oraz potrzeb i uczuć wyższych takich jak przyjaźń, potrzeba miłości w relacjach z chłopakiem/dziewczyną, odczuwanie samotności, bo wszelkie ich zachowania tłumaczą poprzez ten mechanizm. Z nastoletnich ludzi zrobili roboty, które działają według ściśle zaprojektowanej instrukcji.
Schemat interakcji przemocowej psycholodzy przenieśli na wszystkie dziedziny życia nastolatków, także te nie związane z funkcjonowaniem ich grupy. Jego prawdziwości nigdy nie poddali weryfikacji. Samotność, objawiającą się w przesiadywaniu w nocy na forach internetowych określają jako „presja bycia online i odpowiadania na posty”.
W kwestii płciowości od razu zaś założyli, że młodzież uprawia seks tylko w celu pochwalenia się „pierwszym razem” przed rówieśnikami. W związku z tym ich seksualność również sprowadzili wyłącznie do kwestii inicjacji seksualnej i badania seksu młodzieży dotyczą głównie wieku inicjacji i zabezpieczenia przed ciążą. Nie zrobili natomiast nigdy żadnego szczegółowego i kompleksowego badania, obejmującego całość zagadnienia. Żeby takie kiedykolwiek przeprowadzili dowiedzieliby się z niego m.in. że: 1/ inicjację z powodu presji rówieśników przed 18 rokiem życia przeszło zaledwie 2,5%-5% młodzieży, 2/ a samo życie intymne nastolatków nie różni się od prowadzonego przez dorosłych do tego stopnia, że od 1/4 do 1/2 wszystkich możliwych do podjęcia praktyk seksualnych (w tym perwersyjnych) ma swój początek przed pełnoletniością.
Przyczyna
Z interpretacji psychologów wynika, że nastolatkowie powinni być ludźmi głęboko upośledzonymi intelektualnie, bo tylko ciężki niedorozwój powoduje, że jednostka nie jest w stanie wyrazić własnej woli. Tymczasem wg. opracowanej, wielokrotnie sprawdzanej i znanej przez psychologów Skali Inteligencji Wechslera młodzież 16-17 letnia nie tylko nie ma obniżonej sprawności umysłowej, ale jest ponadprzeciętne inteligentną grupą wiekową: inteligencja przeciętnego 16-latka przewyższa inteligencję ogólnospołeczną: w teście WAIS o 3 jednostki, w teście WAIS-R o 1 jednostkę. Wyniki badań inteligencji nie zostały jednak w ogóle wzięte pod uwagę w ocenie poziomu rozwoju umysłowego młodzieży. Informację o ilorazie inteligencji IQ osób w wieku 16 lat sprowadzono do roli zwykłej danej statystycznej. Wyniki badań są znane wyłącznie osobom, które zapoznały się z nimi. Psycholodzy, pytani o psychikę nastolatków w żadnej publicznej wypowiedzi w ogóle się do nich nie odnoszą. Powtarzają jedynie stale ten sam, opisany wcześniej bełkot, jakoby młodzież tylko się między sobą zaszczuwa i nic więcej. Udają natomiast zawsze takich zatroskanych o los niepełnoletnich: żeby nie pili alkoholu, nie uprawiali seksu, mieli wyznaczone zasady postępowania itp. Jeżeli tak się nimi przejęli, dlaczego zatem nie potrafili nawet prawidłowo zinterpretować zwykłego sposobu funkcjonowania wszystkich bez wyjątku ludzi- bo każdy zanim stanie się dorosły najpierw jest dzieckiem a później nastolatkiem? Bardzo łatwo jest odpowiedzieć na to pytanie. Zdeterminowanie całej psychiki nastolatków przez mechanizm przemocowy ich grupy socjologicznej zmierza do odebrania im świadomości i uznania, że świadomość oraz wszystko co z nią związane: autonomia woli, kierowanie własnym postępowaniem oraz odczuwanie pragnienia miłości erotycznej i przyjaźni- jest cechą wyłącznie człowieka dorosłego. Są dorośli, którzy działają dla dobra dziecka, są też tacy, którzy go krzywdzą. Ale jedno pozostaje niezmienne- dorosły zawsze ma świadomość a niepełnoletni jest tylko bezwolną istotą, zdaną całkowicie na jego los. Sposób traktowanie dzieci i młodzieży przez psychologów nie jest żadną analizą ekspercką a tylko jedną ze społecznych form okazania dorosłym wyższości. Do dyskredytacji nastolatków posłużył im mechanizm przemocowy grupy rówieśniczej, którym naznaczyli całą ich osobowość. Umożliwił on kontestację istnienia u młodzieży świadomości i autonomii woli oraz uznanie, że są nimi obdarzeni wyłącznie osoby dorosłe. Kontestacja świadomości doprowadziła z kolei do całkowitego pozbawienia nastolatków możliwości decydowania o własnym losie i skazania ich na totalitarną w swojej istocie kontrolę rodzicielską. Poglądy psychologów odtwarzają właściwy wszystkim dorosłym schemat pozbawienia nastolatków wolności i godności celem przyznania tych wartości na wyłączność dorosłych. Kompletniej nic więcej. Psycholodzy biorą udział w wielkiej machinie opresji przeciwko nastolatkom jak wszyscy inni dorośli. Dlatego dostrzegli istnienie wyłącznie grupy przemocowej, stanowiącej zaledwie od kilku procent do 1/4 ogółu grup rówieśniczych i przez 200 lat ani jeden psycholog na świecie nie pofatygował się o zadanie (niekoniecznie tylko dla młodzieży) jednego pytania: który ogólny opis pasuje do funkcjonowania Twojej klasy w szkole średniej lub zawodowej? oceń chłopców- jeżeli jesteś mężczyzną; dziewczyny- jeżeli jesteś kobietą Psycholodzy szybko wrzucili w niepamięć wyniki własnych badań IQ, bo inteligencja wiąże się z rozumem. A rozum mogą  posiadać wyłącznie istoty w pełni rozwinięte-dorośli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz